تاریخ عرضه بازی Need For Speed : Most Wanted برای Will U

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
14:52
یک شنبه 1 بهمن 1391


EA این بازی را که برای کنسول Will U عرضه می شود را با نام ” Enhanced Version ” امکانات جدیدی را به این سری اضافه کرده است. برای مثال ؛ یک مود جدیدی به نام CO-Driver و همکاری دونفره و گروهی را اضافه کرده است که با کنترل فرمان ویژه نیتندو نیز مقدور است.

همچنین شما در حالت CO-UP می توانید شب و روز، میزان تعقیب پلیس ها و حتی ترافیک را از پیش تنظیم کنید و این امکانات را می توانید از صفحه لمسی مخصوص Will U برای تنظیم موارد بازی و همچنین انتخاب ماشین ها بهره برید. در این بازی نیز شما می توانید به صورن اف اسکرین نیز بازی کنید.

ماشین های جدید نیز به این بازی اضافه شده است، از این ماشین ها می توان به The Aventador , McLaren’s F1 LM , Bugatti’s Veyron Grand Sport Vitesse , Hennessey’s Venom GT Spyder , J-Pagani Zonda R اشاره کرد.


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: پچ وآپدیت های بازی ها برسی بازی ها
:: برچسب‌ها: کمپانی معتبر Electronic Arts -Need For Speed : Most Wanted -تاریخ عرضه بازی Need For Speed : Most Wanted برای Will U
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر